وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در تبریز برگزارشد

ندای آذربایجان - اجتماع بزرگ عزاداران هیئات و دسته جات حسینی در هفتم محرم در میدان ساعت تبریز و اطراف مصلی امام خمینی این شهر برگزراشد

 در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی عصر شنبه تبریز ، مداحان اهل بیت ( ع )، مرثیه سرایان و عزاداران در سوگ سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) به سینه زنی، عزاداری و مداحی پرداختند.

 خیابان ارتش جنوبی به سمت میدان ساعت و مصلی امام خمینی اجتماع با شکوه و گسترده عزاداران حسینی را شاهد بود که در سوگ و ماتم ابا عبدالله الحسین ( ع ) اشگ ماتم ریخته و عزاداری می کردند.

این اجتماع در چند سال گذشته از طرف ستاد مشترک برگزاری مراسم مناسبت های مذهبی تبریز و با شرکت هیئتات حسینی در این شهر برگزار می شود.

همچنین اجتماع و مراسم عزاداری دسته جات و هیئات حسینی تبریز در تاسوعای حسینی از ساعت 10 صبح در خیابان امام خمینی و اطراف مسجد کبود این شهر برگزار می شود.

در روز عاشورا نیز اجتماع عزاداران در میدان ساعت و چهار راه دکتر شهید بهشتی از ساعت 10صبح آغاز و نماز ظهر عاشورا به امامت آیت الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریز برگزار می شود.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:ندای آذربایجان,آذربایجان شرقی,هیات مذهبی,تجمع عظیم عزاداران,تبریز,موکب عزاداران تبریز,محرم, و ساعت